26 szokás, ami akadályozhat céljaid megvalósításában

Ha ismerős valamelyik önszabotáló szokás, akkor se ess kétségbe. Semmi gond! Határozd el, hogy minél több tételt kihúzol a listáról. Melyikkel kezded? Ötletben és megoldási lehetőségben nincs hiány. Csak figyeld továbbra is a bejegyzéseket.

  1. Hagyj fel a tökéletességre való törekvéssel. Várni addig, amíg az időzítés / a pillanat tökéletes nem lesz, gyakran azt is jelenti, hogy sosem teszed meg az adott dolgot.
  2. Ne mondd többet, hogy “majd egyszer” megcsinálom. Az élet nem főpróba, ezt a színdarabot valós időben játszod, most.
  3. Hagyd abba, hogy megpróbálsz mindig mindenkinek a kedvére tenni. Ez úgysem sikerülhet.
  4. Ne azt az életet éld, amit mások határoznak meg számodra. Itt az ideje, hogy megtervezd a saját életed, olyan módon, ahogy igazán élni szeretnél.
  5. Ne kényszerítsd magad, hogy olyan munkát végezz napi 8 órában, amit nem szeretsz. Döntsd el, hogy megtalálod azt a hivatást, amit szenvedéllyel tudsz végezni.
  6. Ne engedd, hogy megbénítson a félelem. A legnagyobb kockázat gyakran az, ha nem teszünk semmit és évek múltán azt kívánjuk bárcsak követtük volna az álmainkat és cselekedtünk volna.
  7. Ne hanyagold el magadat. Akkor tudsz leginkább a világ hasznára lenni, ha vigyázol magadra.
  8. Vess véget a mérgező kapcsolataidnak. Megérdemled, hogy olyan emberek társaságában töltsd az idődet, akik feltöltenek téged.
  9. Ne engedd, hogy a múltad határozza meg a jövődet.
  10. Hagyd abba a másokkal való versengést. Fókuszálj a saját utadra és fejleszd magad minden nap.
  11. Hagyd abba a pálya szélén való ücsörgést. Az élet túl rövid ahhoz, hogy ott üldögélj és nézd, ahogy elszáll csak azért, mert azt gondolod, hogy a tested nem elég ’tökéletes’, ’túl öreg / fiatal vagy’, túl …………….…… vagy (töltsd ki a hiányzó részt tetszés szerint).
  12. Dobd ki azokat a tárgyakat, amikre már nincs szükséged. A lomtalanítás szabaddá tesz.
  13. Hagyj fel azzal, hogy mindenben Te légy a legjobb. Inkább legyél kiváló néhány olyan dologban, ami összhangban van a prioritásaiddal és az erősségeiddel.
  14. Ne mondj mindig igent. Tanulj meg NEMet mondani bizonyos kötelezettségekre, így IGENt tudsz mondani olyan dolgokra, amik fontosak számodra.
  15. Hagyj fel a kifogásokkal. Döntsd el, mit akarsz és szerezd meg.
  16. Ne a kételkedj magadban.
  17. Hagyd abba a halogatást. (Íme egy 2 perces tipp.)
  18. Hagyd abba mások hibáztatását.
  19. Ne légy negatív! Lehetőséged van arra, hogy egy fantasztikus és teljes életet élj. Itt az ideje, hogy kialakíts egy pozitív gondolkodásmódot.
  20. Hagyd abba a kicsiben való gondolkodást! Gondolkodj nagyban, hatalmas ereje van.
  21. Hagyj fel az időrabló tevékenységekkel, amelyek megakadályozzák, hogy az értelmes céljaid megvalósulásán dolgozz.
  22. Hagyj fel a tétlenséggel. Cselekedj!
  23. Ne légy ’túl elfoglalt’ ahhoz, hogy azzal foglalkozz, ami igazán számít neked.
  24. Ne aggódj azon, hogy mások mit gondolnak rólad. Itt az ideje, hogy megtaláld a hasonló gondolkodású, támogató embereket és azt tedd, ami fontos számodra.
  25. Ne utasítsd el az új dolgok kipróbálását. Sosem tudhatod, hogy mit fogsz szeretni. Próbálj ki egy új mozgásformát, csatlakozz egy könyvklubhoz, iratkozz be egy tanfolyamra vagy kóstolj meg egy új ételt. Az élet élvezetesebbé válik az új tapasztalatok által.
  26. Ne gondold, hogy megvalósíthatatlan álmaid vannak. Nagy célokat tűzz ki és vedd magad körül olyan emberekkel, akik arra bátorítanak, támogatnak és inspirálnak téged, hogy megvalósítsd azokat.

Ihletmerítés: Kerry Petsinger

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.